lauantai 12. kesäkuuta 2010

Saanko esitellä

Paavo ja Pontus - mökin kesäiset ruohonleikkurit



Pontus on neiti A:n nimeämä ja hoivattava...


... ja Paavo taas neiti M:n suojatti.


Pojilla on pikkaisen hommaa edessä.


Pässipojut matkustivat meidän naisten mukana mun auton takaosassa sata kilometriä, herättivät ihmetystä niin liikennevaloissa, lauttarannassa kuin yhteysaluksessa...





Oli varmaan vähän pelottava matka (Katie Melua rauhoitti kyllä autossa ;), mutta nyt ollaan onnellisesti perillä.

Lambeille on rakennettu laavu, vesi on automatisoitu, nuolukivet ja kaura-astiat asennettu.

Nyt odotellaan vaan aurinkoisempia ja tyynempiä kelejä!

Täällä nimittäin TUULEE!!!


7 kommenttia:

Vekarus kirjoitti...

Oi, miten suloiset!

Joana kirjoitti...

Ai pojat? Minä luulin, että valkoiset lampaat on tyttöjä ja mustat poikia - no en oikeesti! ;)

Teillä on ollut takuulla hauska matka.

Miellä on Jyväskylässä kaupungilla kesätöissä aika paljon lampaita, jotka huolehtivat puistoalueista. Ihan tuossa meidän naapurissakin on monta lammasta. Kivoja eläimiä!

Teija kirjoitti...

Hih, ihanat! Onpas teillä ollu hauska matka! :) Kerro sit kuulumisia kesän varrelta!

Kotivalo kirjoitti...

Voi kun ihania!! Mun suurin haave on saada lampaita ja kanoja, ja kukkokin kiekumaan aamuvarhaisella = ) Näin kaupungin keskellä lienee melko turha haave...

Anna kirjoitti...

Heissan naiset! Juu, on ne suloisia! Ja eivät onneksi hirveän arkoja. Mies kun sunnuntaina rakensi niille ruokakatosta, niin toinen tuli jo housun puntista nykäisemään. Nyt ovat mun sedän huolenpidon alla, kun me emme vielä ole lomalla.

Ja arvatkaa vaan tuoksuiko mun auto, kun oli seissyt viikonlopun suojapressu "tavaroineen" takaluukussa! ;)

Mukavaa viikkoa!

Teija kirjoitti...

Tavarat takaluukussa, oujee!! :D

Juu, mokkula multa löytyy, mutta mä en oo sitä ottanu ees paketista vielä ulos, vaikka ollu mulla jo kuukausia..! Heinäkuussa sit täytyy viimeistään, täytyyhän mun nyt blogeihin päästä :)

Miten teil yhteydet siellä pelaa?

Anna kirjoitti...

Onneks ei ollu helleviikonloppu - aromit olis nimittäin saattanu olla huomattavasti voimakkaammat! ;)

Mokkula meilläkin on käytössä. Onhan se PALJON hitaampi, mut pääasia on, et pääsee linjoille. Meillä oli alkuun jotain häikkää sen kanssa, varmaan jossain koneen asetuksissa, mut nyt toimii paremmin. Viikonloppuna latailin näitä kuvia ruuanlaiton lomassa. On nimittäin hyvä, että on jotain tekemistä, kun lataus kestää ja kestää ja kestää.... Ei vaiskaan, teillähän saattaa olla vaikka nopeammat verkot siellä!